Обмін та повернення
Ви можете повернути чи обміняти придбаний товар протягом 14 днів з моменту отримання товару на пошті згідно із захистом прав споживачів.
Повернення та обмін здійснюється в магазині, де була придбана річ або через службу доставки "Нова Пошта", якщо товар був придбаний онлайн. Також ви можете скористатися послугою “Легке повернення”.
Про послугу "Легке повернення":
Послуга «Легке повернення» доступна тільки у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті в електронній накладній посилки.
Щоб скористатися Легким поверненням, вам потрібно:
- узгодити повернення з менеджером:
- зв'язатись по контактним номерам (+380630119977; +380980119977; +380660119977)
- продиктувати номер замовлення
- проінформувати про причину повернення
- заповнити заяву на повернення (можна завантажити за посиланням, роздрукувати та заповнити)
- перевірити чи відповідає товар умовам повернення
- увійти в мобільний застосунок Нової пошти або бізнес-кабінету
- відкрити «Мої відправлення» та обрати отриману посилку, яку бажаєте повернути
- у розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення»
- зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку
- створити нову електронну накладну та відправити товар отримувачу у поштомат, відділення або на адресу
Повернення та обмін товару здійснюється при дотриманні умов:
- Збереження пломб, ярликів на своєму місці (не зрізані);
- Відсутність слідів носіння, забруднень, запахів;
- Збереження товарного вигляду та споживчих властивостей;
- Збереження упаковки.
Для оформлення повернення/обміну в магазині:
- Зверніться до працівників магазину, в якому ви купували річ. Вони оглянуть її на предмет збереження товарного вигляду.
- Отримайте кошти відразу в магазині, якщо річ була оплачена готівкою.
- Отримайте кошти на карту протягом 3-5 банківських днів (в залежності від платіжної системи), якщо річ була оплачена безготівковим методом. При оформленні необхідно мати з собою картку, якою була оплачена покупка.
Для оформлення повернення онлайн:
- Зверніться до нас зручним для вас способом із зазначенням ПІБ, дати замовлення, товару та причини повернення. Залиште також свій розрахунковий рахунок (у форматі IBAN) та ІПН для зарахування коштів.
- Отримайте дані для зворотної доставки на склад від нашого менеджера. Зверніть увагу, що вартість доставки сплачує замовник. Або скористайтеся послугою “Легке повернення”від Нової Пошти.
- Після отримання та огляду нами товару очікуйте на повернення коштів на ваш рахунок протягом 3-5 банківських днів.
Для оформлення обміну онлайн:
- Зверніться до нас зручним для вас способом із зазначенням ПІБ, дати замовлення, товару та деталей обміну.
- Отримайте дані для зворотної доставки на склад від нашого менеджера. Зверніть увагу, що вартість доставки сплачує замовник. Також ви можете скористатися послугою “Легке повернення”, ознайомитися з умовами можна тут.
- Обмін відбувається протягом 1-2 днів після отримання та огляду товару.
Форму для оформлення повернення товару можна завантажити за посиланням.
Зв’яжіться з нами:
– за телефоном (з 11:00 до 17:00)
– електронним листом на info@wearme.com.ua
– через повідомлення у Інстаграм та Фейсбук
Завжди раді допомогти вам у вирішенні будь-якого питання.
Вдалих покупок у Wear Me!