Ви можете повернути чи обміняти придбаний товар протягом 14 днів з моменту отримання товару на пошті згідно із захистом прав споживачів.

Повернення та обмін здійснюється в магазині, де була придбана річ або через службу доставки "Нова Пошта", якщо товар був придбаний онлайн. Також ви можете скористатися послугою “Легке повернення”.

Про послугу "Легке повернення":

Послуга «Легке повернення» доступна тільки у мобільному застосунку або бізнес-кабінеті в електронній накладній посилки.

Щоб скористатися Легким поверненням, вам потрібно:

    1. узгодити повернення з менеджером:
        • зв'язатись по контактним номерам (+380630119977; +380980119977; +380660119977)
        • продиктувати номер замовлення
        • проінформувати про причину повернення
        • заповнити заяву на повернення (можна завантажити за посиланням, роздрукувати та заповнити)
    2. перевірити чи відповідає товар умовам повернення
    3. увійти в мобільний застосунок Нової пошти або бізнес-кабінету
    4. відкрити «Мої відправлення» та обрати отриману посилку, яку бажаєте повернути
    5. у розділі «Керувати посилкою» вибрати «Легке повернення»
    6. зазначити причину повернення товару із запропонованого переліку
    7. створити нову електронну накладну та відправити товар отримувачу у поштомат, відділення або на адресу
        Для того, щоб уточнити додаткові питання, зверніться до Контакт-центру з темою «Легке повернення». Подробиці на сайті Нової Пошти.

         

        Повернення та обмін товару здійснюється при дотриманні умов:

        1. Збереження пломб, ярликів на своєму місці (не зрізані);
        2. Відсутність слідів носіння, забруднень, запахів;
        3. Збереження товарного вигляду та споживчих властивостей;
        4. Збереження упаковки.

         

        Для оформлення повернення/обміну в магазині:

        • Зверніться до працівників магазину, в якому ви купували річ. Вони оглянуть її на предмет збереження товарного вигляду. 
        • Отримайте кошти відразу в магазині, якщо річ була оплачена готівкою.
        • Отримайте кошти на карту протягом 3-5 банківських днів (в залежності від платіжної системи), якщо річ була оплачена безготівковим методом. При оформленні необхідно мати з собою картку, якою була оплачена покупка.

        Для оформлення повернення онлайн:

        • Зверніться до нас зручним для вас способом із зазначенням ПІБ, дати замовлення, товару та причини повернення. Залиште також свій розрахунковий рахунок (у форматі IBAN) та ІПН для зарахування коштів.
        • Отримайте дані для зворотної доставки на склад від нашого менеджера. Зверніть увагу, що вартість доставки сплачує замовник. Або скористайтеся послугою “Легке повернення”від Нової Пошти.
        • Після отримання та огляду нами товару очікуйте на повернення коштів на ваш рахунок протягом 3-5 банківських днів. 

        Для оформлення обміну онлайн:

        • Зверніться до нас зручним для вас способом із зазначенням ПІБ, дати замовлення, товару та деталей обміну.
        • Отримайте дані для зворотної доставки на склад від нашого менеджера. Зверніть увагу, що вартість доставки сплачує замовник. Також ви можете скористатися послугою “Легке повернення”, ознайомитися з умовами можна тут.
        • Обмін відбувається протягом 1-2 днів після отримання та огляду товару. 


          Форму для оформлення повернення товару можна завантажити за посиланням

          Зв’яжіться з нами:

          – за телефоном (з 11:00 до 17:00)

          – електронним листом на info@wearme.com.ua

          – через повідомлення у Інстаграм та Фейсбук

           

          Завжди раді допомогти вам у вирішенні будь-якого питання.

          Вдалих покупок у Wear Me!